divendres, 28 de març del 2014

ENTREVISTA AL PABLO RAYA SERRANO

ENTREVISTA AL PABLO RAYA SERRANO




Any de naixement: 1990 (però vaig cursar l'any dels nascuts al 1991)

Professió o estudis actuals: 
Dos cicles formatius, un d'electricitat i electrònica, un altre d'informàtica i xarxes. Actualment treballo com a informàtic.

Per què va estudiar a aquesta escola?
Era l'escola del barri i en una primera visita em va agradar més que les altres.

Pot explicar un o dos records de l'escola que tinguin una importància especial per a vostè? 
Records en tinc molts, però crec que el de dos profes... La            Rosa Maria i la Mercedes Abad. La Mercedes va fer que m'agradés l'assignatura d'història d'una manera especial. 
Un bon record que tinc és la preparació del viatge de final de curs.

Conserva alguna amistat de l'escola? Es veuen habitualment? Conservo 6 o 7 amistats de l'escola i ens veiem sovint, sí.

Quines assignatures hi havia? Quina era la seva assignatura preferida? 
No recordo exactament la quantitat però... català amb l'Anna Cercós, tecnologia amb el Juanjo, història amb la Mercedes Abad, matemàtiques amb la Rosa Maria, educació física amb el Sebastià, anglès amb l'Helena, ciències naturals amb la Teresa, castellà amb l'Àngels Roig i plàstica amb l'Ignasi.

Té algun record especial d’alguna germana? 
La veritat és que no em va donar classe cap germana i no tinc gaires records de cap, potser les dues pujades a peu a Montserrat que es van fer mentre jo vaig fer 3r i 4t... Vaig guanyar les dues curses i me’n recordo que sempre tenia la germana Carmen al meu costat.

Té algun record especial? 
No puc dir que tinc un  record especial, perquè tinc molts; potser, la preparació del pessebre, però la veritat és que passats els anys, te’n recordes i quasi cada dia era especial.
                       
Quants alumnes hi havia a la classe? Eren tots nenes o nens i nenes
Hi havia uns 25 alumnes, nois i noies.

Quins idiomes va estudiar? Amb quin idioma es feien les classes
Català, castellà i anglès. (També hi havia francès, però aquesta era optativa).Totes menys castellà, es feien en català.

Ha canviat molt el pati? Quins jocs feien? 
El petit era molt més petit, a dalt no hi havia hort i al gran no teníem escales d'emergència. La veritat és que quan jo hi vaig ser (3r i 4t d'ESO)  no fèiem jocs.                       

Moltes gràcies pels teus records,

DANIEL ROMERO I SERGI VÁZQUEZ, 
ALUMNES DE 3r d'ESO A
        

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada