dijous, 13 de març del 2014

ENTREVISTA ANNA SALVADOR

Nom: Anna
Cognoms: Salvador Roxlo

Edat: 30 anys

Assignatura preferida: De petita m'agradava molt racons, on ens dividíem en grups petits i fèiem diferents activitats, i biblioteca, perquè sempre m'ha agradat molt llegir. De gran una assignatura que m'agradava força era història amb la Mercè Abad, que ens explicava capa època i podies imaginar-te que en formaves part; també laboratori era divertit quan fèiem experiments.

Professor@preferit/da: El Sebas, que ens donava gimnàstica i em va fer de tutor a 5è i de gran l'Helena d'anglès que feia les classes molt amenes i gairebé mai s'enfadava amb nosaltres.

L'assignatura que et costava més: Recordo sobretot a ciències naturals quan ens van fer estudiar la flora i fauna de Catalunya, amb tots els noms científics. Em costava moltíssim i ho trobava molt pesat!

Ara que estàs estudiant? Vaig estudiar Psicologia i actualment estic fent un màster interuniversitari en Polítiques Socials i Mediació Comunitària.

Espero que us serveixi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada