divendres, 28 de març del 2014

ENTREVISTA A L'EVA BONET CORCOY


ENTREVISTA A L'EVA  BONET CORCOY



Any de naixement: 1986

Professió o estudis actuals:
Actualment m’estic doctorant en Educació i Societat. Sóc pedagoga però treballo de monitora de menjador.

Per què va estudiar en aquesta escola?
Vaig estudiar en aquesta escola perquè, tant la meva mare com la meva àvia, n’havien estat alumnes; i els meus pares creien que era un centre on, tant la meva germana com jo, rebríem l’educació que ells consideraven millor per a nosaltres.

Pot explicar un o dos records de l'escola que tinguin una importància especial per a vostè?
D’entre els records que tinc de l’escola els dos més significatius tenen a veure amb celebracions.
El primer és de quan amb la classe de les Granotes (P4) fèiem cagar al Tió. Recordo que vivia aquell moment amb molta emoció, era un moment molt màgic i especial.
També recordo d’una manera molt especial com celebràvem la castanyada a l’escola, com els dies previs fèiem els panellets i ens embrutàvem les mans i fins als colzes de patata i sucre, i com després tota l’escola baixàvem al pati a ballar i a menjar panellets i castanyes i tothom anava disfressat de castanyer o castanyera.

Conserva alguna amistat de l'escola? Es veuen habitualment? En conservo moltes amb les quals de tant en tant ens veiem per anar a sopar per Sant Andreu. Ens veiem menys sovint del que voldria però, per sort, ens veiem amb regularitat. Actualment tenim la gran sort de disposar de les xarxes socials per poder estar en contacte amb els excompanys i excompanyes de l’escola i no perdre-hi l’amistat!

Quines assignatures hi havien? Quina era la seva assignatura preferida?
Al llarg de tots els anys en els quals vaig estar a l’escola van haver-hi assignatures de tota mena, segurament no gaire diferents a les que encara es fan. Tinc un especial bon record de quan a 1r d’EGB (encara no era es deia “primària”), fèiem informàtica amb uns ordinadors que tenien pantalles en color verd i negre i també recordo amb molta tendresa quan fèiem “Racons” i tocava el “racó de jocs”, era el preferit de tots els nens i nenes!
De més gran, ja a l’ ESO, tinc molt bon record de l’assignatura de Socials i recordo molt bé què poc m’agradava Naturals.

Té un record especial d'alguna germana?
De la Hermana Carmen, per descomptat! Recordo quan ens va fer Castellà, ho passàvem molt bé amb ella. També recordo de manera molt especial la Hermana Camino, quan ens feia l’assignatura de religió i quan va ser directora de l’escola, ens estimava molt la Hermana Camino.

Té un record especial d'algun professor/a?

Recordo de manera molt especial a molts professors i professores... de petita amb l’Helena (P4) i el Modest (P5) i després, de més gran, a la primària, recordo de manera molt especial l’Àngels (3r i 4t) i  la Maria (5è i 6è). De l’ESO guardo molt bon record de la Mercè i l’Helena, a les quals estimo molt i de qui vaig aprendre moltíssimes coses.

Gràcies, Eva per la teva entrevista.

JOAN PÉREZ i ENRIC TOMÁS, ALUMNES DE 3r D'ESO A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada