dimarts, 4 de març del 2014

Entrevista a Gustavo Castronuño



1.- Gustavo Castronuño

2.- 1983

3.- Adjunto 

4.- Estudis: el que abans s'anomenava P4  i P5 (parvulari), EGB (fins a 8è) i primer i segon de BUP (vaig ser l'últim curs abans d'instaurar-se l' ESO)

5.- Vaig estudiar a les Dominiques bàsicament perquè als meus pares els hi va agradar i perquè estava a prop de casa.

6.- Recordo tota la meva etapa a les dominiques amb molt de carinyo, des de les colònies que fèiem, com els grups de reflexió als quals vaig acabar sent monitor, la relació amb els meus companys i també amb els professors.

7.- Conservo moltes amistats de l'escola: el grup més íntim d'amics són tots de les dominiques i també, un parell de cops (amb 25 i ara justament amb 30 anys) hem fet un sopar amb molts dels membres de la nostra generació.

8.- Hi havia gairebé les mateixes assignatures que ara: plàstica, música, mates, socials, naturals, religió, castellà, català, anglès i la meva preferida: educació física.

9.- Tenim molt de carinyo a totes les germanes que ens van acompanyar, però poder especialment a l'hermana Carmen, per la seva proximitat amb nosaltres (ens tenia molt de carinyo).

10.- Els profes, també els recordem amb molt de carinyo: a l'Àngels, a l'Àfrica que ens ho va fer passar bastant malament (jeje), a la Mercedes Abad,la Mercè Julià, la Imma, la Maria Rosa, l'Anna Cercós, i sobretot al Profe (en els primers anys només teníem un profe -la resta eren dones-... ): El Sebastià.

11.- D'alumnes érem entre 29 i 32 per classe, habitualment. Vam portar uniforme fins a 8è d'EGB (el que seria ara 2n d'ESO)

12.- Les classes es feien en català (excepte castellà) i només vam estudiar una llengua estrangera: l'anglès (i recordo que va ser a partir de 4t.)

13.- El pati crec recordar que sí que ha canviat: ara només hi ha un nivell, però en la nostra època era de dos (hi havia com un esglaó, que ens va fer caure més d'una vegada). I jocs.... mil!

En principi ja està!

Encara segueixo al barri, i tinc un petit local d'entrenament personal i rehabilitació. Així que qualsevol cosa, ja sabeu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada