divendres, 28 de març del 2014

ENTREVISTA A LA MONTSE PAN GUILLAMON



   ENTREVISTA A LA MONTSE PAN GUILLAMON




          
Any de naixement : 1978

Professió o estudis actuals : Farmacèutica

Per què va estudiar en aquesta escola?

Suposo perquè mons pares la van triar

Pot explicar un o dos records de l’escola que tinguin una importància especial per a vostè ?

Encara que sembla mentida, tinc la imatge d’un dels meus primers dies a l’escola, al pati, sola, quan se’m va acostar una altra nena per jugar (després seríem molt amigues).
I de l’últim any a l’escola, el de 3r de BUP, en tinc moooolts records,de la Nadala, el Pessebre Vivent, el viatge...

Conserva alguna amistat de l’escola? Es veuen habitualment?

Sí, la meva millor amiga ho és des de l’escola. Bé, anàvem juntes a l’escola i a partir de 3r de BUP, més o menys, es va convertir en la meva millor amiga. I mantinc contacte amb altres, encara que no tant habitualment.

Quines assignatures hi havia? Quina era la seva assignatura preferida?

Recordo especialment Pretecnologia (perquè no se’m donava gens bé!).
Jo sóc de ciències, així que sóc de Física i Química i Biologia. I Ciències de la Salut (amb la Teresa).

Té un record especial d’alguna germana?

De la Montserrat Font, dels meus anys de petita. I després de la Rosa Alsina, amb qui vam compartir molts campaments a Puigdolena.

Té un record especial d’algun professor/a?

De la Roser Campanyà en guardo un record molt especial (la vaig tenir de mestra a P5 i 1r).
I de secundària, l’Helena d’anglès, l’Àfrica, l’Anna Cercós, la Teresa Torné, la Raimunda.

Gràcies,

NATIVIDAD EVITA i ALBA SANDINO, ALUMNES DE 3r d'ESO A.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada