dimecres, 26 de febrer del 2014

Entrevista Sandra Terré

 


Nom i cognoms:   
Sandra Terré Bellalta
Any de naixement: 
28/11/1972
Professió o estudis actuals : 
FP Administratiu
Perquè va estudiar en aquesta escola? 
Perqué les cosines del meu pare ja hi anàven i també per proximitat.
Pot explicar un o dos records de l’escola que tinguin una importància especial per a vostè? 
Tinc molts records, he passat tota la meva infància a l´escola, he sigut molt feliç, recordo una anècdota de quan era petita, com que era una llepafils els meus pares em van apuntar al menjador, doncs una vegada quan gairebé tothom havia acabat de dinar va venir la hermana Carmen i em va dir:  Sandra,  i el pollastre???  i jo tota convençuda: me l'he menjat!!! i ella respon:  amb el os i tot??? una gran taca d´oli sortia de la meva bata!!! me l'havia posat a la butxaca!!! era ben petita e innocent també com podeu comprovar...
Conserva alguna amistat de l’escola? Es veuen habitualment? 
si
Quines assignatures hi havia? Quina era la seva assignatura preferida?
 Matemàtiques, ciencies socials, català, castellà, anglès, religió, gimnàstica, ciències naturals, manualitats, i plàstica que jo recordi . La meva assignatura preferida era Gimnàstica!!!
Té un record especial d’alguna germana? 
Tots els records amb hermana Amparo, hermana Carmen, hermana Montse, hermana M jesus, hermana Isabel  i  Hermana Adoración, son tots especials .
Té un record especial d’algun professor/a? Tinc un gran record i carinyo per la meva primera mestre la Roser!!!
Quants alumnes hi havia a la classe? Eren tot nenes o nens i nenes? Portava uniforme? 
Erem tot nenes si!!! erem unes 40!! recordo que vaig portar uniforme i bata un temps, després el van treure i portàvem nomès la bata.
Quins idiomes va estudiar? Amb quina llengua es feien les classes?
 Es feien amb català, estudiàvem Anglès.
Ha canviat molt el pati? Quins jocs feien?
 Home han canviat algunes coses però per tenir la certesa hauré de venir a la propera festa per veure-ho bé!!!  els jocs que fèiem , jugàvem a pitxi,  a les gomes, a cromos de picar, saltàvem a corda, i a cavall fort entre d'altres .. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada