dimecres, 19 de febrer del 2014

Entrevista Cristian García Aloy



ENTREVISTA 150 ANYS FEDAC SANT ANDREU: CRISTIAN GARCIA ALOY
Quin any vas néixer?

Vaig néixer l´any 1984.

Quants anys tens ara?

Ara tinc 29 anys, els vaig fer el 16 d´Octubre de 2013.

Quina es la teva professió?

La meva professió es operari de taller, és a dir, mecànic de vehicles. Em vaig titular l´any 2001. Vaig fer un cicle formatiu de grau mig, però només he treballat un any com a tal.

Quines assignatures feies a l’escola?

A l´escola fèiem diverses assignatures, i segurament em deixi alguna, però penso que les més comunes mai les podem oblidar. Feia Llengua catalana, castellà, anglès, Ciències socials, ciències naturals, matemàtiques, religió, música, educació física, plàstica... i també recordo els crèdits variables, on allà podíem trobar algunes assignatures diferents, dels mateixos àmbits, però pot ser una mica més entretingudes.

Treies bones notes?

La veritat es que el meu cas era una mica estrany... normalment no treia bones notes, la veritat, segurament la nota mitja que tenia era de suficient - bé, més tirant a suficient jejeje. No m’agradava molt estudiar, però la majoria de professors em deien que estudiés, que tenia potencial i que no l´utilitzava.., però de vegades m’entrava per una orella i em sortia per l´altra jejeje. En les úniques assignatures que sempre treia notable y excel·lent era en plàstica i en educació física. Tant el dibuix com l´esport, sempre era una cosa que m´apassionava i d´aquí, el motiu d les bones notes que treia, especialment en educació física. Recordo que quan tocava educació física sempre ho agafava amb moltes ganes.


Quina era l´assignatura que més t´agradava?


Com us podreu imaginar, l´assignatura que més m’agradava era educació física. Per a mi era més que una assignatura, era apassionat! jejeje ;)

Un o dos records de l´escola:

És una bona pregunta, la veritat es que de records en tinc moltíssims, i ara m´esteu fent escollir-ne dos de cents! com us passeu.. jejeje
Doncs un dels records i una cosa que sempre he tingut pressent, i era quan anàvem tots els cursos al parc de la Pegaso a fer el dia d´activitats esportives, i ens mesclàvem per edats i colors de mocador
Un altre record per exemple és la imatge que més m´ha agradat sempre, de veure a tots els nens de l´escola l’últim dia de curs, plorant al patí i acomiadant-se, desitjant uns als altres unes bones vacances i deixant enrere qualsevol tipus de conflicte o anècdota que haguéss passat durant el curs.

Aquestes son les meves respostes que necessitàveu i m´alegro d’haver pogut col·laborar amb vosaltres, encara que ho hagi fet amb una mica de retard... molta sort i gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada