dijous, 6 de febrer del 2014

ENTREVISTA A L'ELISENDA TERRÉ BELLELTA




Any de naixement: 1979
Professió: Mestra de primària
Perquè vas estudiar en aquesta escola?:
Hi anava la meva germana gran, per tant em tocava i també perquè estava a prop de casa.
Pot explicar un o dos records de l’escola que tinguin una importància especial per a vostè?
Recordo a l'Àfrica, la mestra de Naturals tothom li tenia moltíssim respecte i quan arribaves a 6è ja anaves amb la por de tenir-la... Frases mítiques com: trèieu un full blanc, un bolígraf blanc i un bolígraf vermell...Qui NO ha estudiat?
Recordo també les últimes convivències a Gombreny amb les companyes de la classe...!
Conserva alguna amistat de l’escola? Es veuen habitualment?
Amb això de les xarxes socials estem amb contacte però no ens veiem, jo ha no visc al barri.
Quines assignatures hi havia? Quina era la seva assignatura preferida?
Les assignatures eren les típiques; mates, català, castellà, naturals, socials, educació física, religió, treballs manuals i plàstica, si no recordo malament. 
A mi m'agradava socials, recordo que ens la feia la Mercedes, que era mestra, no germana.
Té un record especial d’alguna germana? Recordo a la germana Camino que era molt maca, la germana Amparo, la Germana Montse que era la directora i la germana Adoración que ens feia treballs manuals.
Té un record especial d’algun professor/a? Me'n recordo molt de l'Àfrica, de la Mercedes, de la Maria Antònia, que la vaig tenir a quart i de la Teresa que la vaig tenir a 8è.
Quants alumnes hi havia a la classe? Eren tot nenes o nens i nenes? Portava uniforme?
Quan jo anava a l'escola tot érem nenes, i érem unes 38 o 40. No portàvem  uniforme però si que portàvem bata.
Quins idiomes va estudiar? Amb quina llengua es feien les classes?
Fèiem anglès i les classes es feien en català.
Ha canviat molt el pati? Quins jocs feien?
Nosaltres jugàvem a "pichi", ens encantava i ho passàvem genial! 

La veritat és que guardo bons records de l'escola, però ara que sóc mestre penso que, per sort, les coses han canviat força!

Entrevista realitzada per l'Oriol Clotet i el Xavier Sánchez (1r ESO B)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada