dijous, 20 de febrer del 2014

Entrevista a la Patrícia Lázaro Belmonte


Hola Patricia!! Som la Marina Miquel Martínez i la Adriana Martínez Llopis. Som alumnes de 2n ESO A. A continuació trobaràs unes preguntes relacionades amb l'escola. Esperem que les contestis totes!

1. Nom i cognoms: Patricia Lazaro Belmonte

2. Any de naixement: 1988

3. Una foto actual:    
      
4. Professió o estudis actuals: Sóc Arquitecta

5. Per què va estudiar en aquesta escola? Per estar aprop de casa i perquè la meva mare coneixia nens que hi anàven i tothom li parlava molt bé de l´escola

6. Pots explicar un o dos records de l’escola que tinguin una importància important per a vostè? El primer record que em ve al cap va ser quan em van escollir per fer de patge reial amb els més petits de l´escola pel Nadal, s´emocionaven tant quan els hi deies qualsevols cosa.... I també recordo quan feia 4t d´ESO i vam organitzar el pessebre vivent a l´escola; va costar que tots ens poséssim d´acord i vam treballar molt, però ens ho vam passar genial i l´esforç es va veure recompensat.

7. Conserva alguna amistat de l’escola? En el cas de que si, es veuen habitualment? Conservo un grup d´amigues que ens veiem sempre que coincideix que totes som a Barcelona, que ara mateix no és massa sovint. 

8. Quines assignatures hi havia? Quina era la teva assignatura preferida? D´assignatures hi havia moltes: castellà, català, ciències socials, tecnologia, religió, matemàtiques, anglès, naturals, informàtica, plàstica... La meva assignatura preferida eren les matemàtiques, sobretot a 1r i 2n d´ESO on treballàvem en grups de 4 persones i ens ho passàvem molt bé. 

9. Té algun record especial d’alguna germana? M´enrecordo sobretot de la germana Carmen (que veig de tant en tant pel carrer quan passejo pel barri), de la germana Visitación i sobretot no me n´oblido de la germana Maria Jesús.

10. Té algun record especial d’algun professor/a? Després de 13 anys estudiant a l´escola hi ha molts records especials amb molts professors. Jo m´enrecordo de l´Àfrica, que em va ajudar a aprendre a estudiar i a ser responsable amb els deures, però sobretot m´enrecordo de l´Àngels Roig. Ella va ser la meva tutora els últims anys a l´escola i per mi va ser molt bona professora i molt bona tutora, tot i que de vegades ens enfadavem mutuament. Però va ser la que més em va ajudar i de la que més vaig aprendre. 

11. Quants alumnes hi havia a la classe? Eren tot nens/es o nens i nenes? Erem uns 25 aproximadament per classe i estudiàvem junts nens i nenes.

12. Portaveu uniforme o vestíeu la roba de cada dia? Vestiem la roba de cada dia però amb la bata de l´escola damunt. A la classe  d´educació física si que ens feien portar uniforme. 

13. Quant idiomes estudiàveu? Amb quina llengua es feien les classes? Les classes es feien en català. Desprès teniem les assignatures de castellà i la d´anglès. Ara no sé si a algún crèdit variables es feia algún altre idioma.

14. Ha canviat molt el pati? Quins jocs fèieu? La veritat és que han passat ja uns quants anys i els patis han cambiat bastant. El que més em va sobtar va ser veure l´escala d´incendis al pati gran, i el pati petit ja no em semblava tant petit com quan jo hi jugava. Quan jo feia 5è de primària vam formar un grup de 5 noies que imitàvem a les Spice Girls, i cada dia a l´hora del pati feiem els assajos. Encara m´enrecordo d´algunes discussions entre nosaltres!

Gracies per respondre a totes les preguntes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada