dilluns, 10 de febrer del 2014

ENTREVISTA A SÍLVIA MATEU




Quins són els seus noms i cognoms?

- Sílvia Mateu Marco.

Quan va néixer?

- El 23 de novembre de 1990

Quina és la seva professió actual? Si està estudiant, el què?

- Actualment treballo com a recepcionista/administrativa i aquest any acabo de començar el grau de Geografia i Història, he trigat però mai és massa tard!

Per quin motiu va estudiar vostè en aquesta escola?

- La casa dels meus pares està a 5 minuts de l'escola i els va agradar que anéssim a les Dominiques, a més a més  sóc la petita de cinc germans i tots hem anat a la mateixa.

Ens pot explicar algun record de l’escola amb importància per a vostè?

- Molts, m'agradava molt el Nadal quan fèiem el pessebre vivent, la Pasqua quan pintàvem els ous, la Castanyada amb els panellets, el Carnestoltes...  M'encantaven les festes i sobretot el viatge de final de curs a París

Conserva alguna amistat de l’escola? Es veuen sovint?

- Tinc una amistat molt gran des dels 13 anys amb una noia que es diu Paula, anàvem al mateix curs i encara som molt amigues, encara més, vivim juntes des de fa gairebé dos anys (ara que encara som joves) .

Quines assignatures s’impartien a l’escola quan vostè hi era? Quina li agradava més?

- Ufff... Socials, Naturals, Matemàtiques, Plàstica, Música, Tecnologia (molt xula!), Educació Física, Religió, Català, Castellà, Anglès.... Si em deixo alguna perdoneu-me que ha passat molt de temps!! La que més m'agradava? PLÀSTICA!!

Té algun record especial d’alguna de les germanes?

- Recordo molt  la germana Carmen, va ser amb la que més relació vaig tenir, fèiem francès i ens ho passàvem molt bé perquè  érem un grup petit i tot era més personal, també estaven la germana Camino, que era la Directora, la Visitación, la Montserrat...

Té algun record especial d’algun professor o professora?

- Molts... podria dir anècdotes amb tots ells però no acabaria mai. Recordo les classes d'història de la Mercè Abat, boníssimes! A l´ Helena d'anglès i la Mercè de català, les estimava molt, del Sebastià que era la canya, i que dir de la Teresa... "Este DVD debe de ser muy interesante..!!"  Fent equacions a la pissarra: ac+bc.... “aserejé ja de je dejeve tu dejevereseviu nouva...” No sé si ho entendreu... pregunteu-li!!!

Quants alumnes eren a la classe? Eren tots nens o nenes o estaven barrejats? Portava uniforme?

- Sempre fèiem dues classes, l´ A i la B i érem gairebé 30 alumnes a cadascuna, crec... Les classes eren mixtes però sempre hi havia més nenes! No portàvem uniforme, portàvem la llegendària bata de ratlles blaves... Recordo que mai me la volia posar i quan vaig tenir moltes faltes em van castigar sense anar d'excursió a la Sagrada Família...!!! No m'ho perdonaré mai perquè encara avui no hi he entrat!

Ha canviat molt el pati? A quins jocs jugaven?

- Pel que he vist a les fotos sí ha canviat molt, no sé si encara està el pi al fons, era el millor lloc! I el pati petit era de maons i durant un temps hi havia una pintura a tota la paret del fons amb un bosc dibuixat, era molt maco! Ara em sembla que hi ha  escales amb accés directe, però abans només es podia entrar per la porta principal al costat de la porteria. Jugàvem molt! A la pilota, amb boles de paper de plata, cantàvem, jugàvem a bàsquet amb les papereres, parlàvem i rèiem i a vegades (només a vegades) ens preguntàvem abans d'un examen.


Moltes gràcies,

Alex Pérez i Joan Soriano




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada