dijous, 20 de febrer del 2014

Entrevista a l'Ester Martínez

Nom i Cognoms: Ester Martínez Fábregas

Any de naixement:
1972

Foto actual:



Professió o estudis actuals: Treballo d'administrativa de ventes.


Pot explicar un o dos records de l’escola que tinguin una importància especial per a vostè? Lo be que m'ho passava a l'hora del pati al migdia i les meves amigues.
Conserva alguna amistat de la escola? Es veuen habitualment?
Quines assignatures hi havia? Quina era la seva assignatura preferida? Les assignatures eren català, castella, matemàtiques, naturals, socials, gimnàstica i "paños"
Té un record especial d’alguna germana? Recordo l'hermana Amparo a l'hora de dinar, la Hermana paquita que va ser la primera monja que vaig tenir a P4 i a l'hermana Carmen i a la Montse.
Ha canviat molt el pati? Quins jocs feien? Si, el pati tenia un grao al mig. Jugavem molt a gomes, a pitxi i a cavall fort.
Per què va estudiar en aquesta escola? Els meus pares m'hi van apuntar.

                                                                                   
Si encara tinc amigues, algunes les veig un parell de cops a la setmana, d'altres un cop al mes, com a mínim ho intentem.

La meva asignatura preferida era gimnastica i física.


Té algun record especial d’algun professor/a? Recordo a gairabé totes, però en especial a la Marisa a 4art i a l'Angels a 5é, a l'Africa, a la Mercedes i a la Dolors que la vaig tenir a P5
Quants alumnes hi havia a classe? Eren tots nenes o nens i nenes? Portava uniforme? Erem entre 40 - 42 només nenes, i només vaig portar uniforme el primer any.
Quins idiomes va estudiar? Amb quina llengua feien les classes? Vaig fer francés, i feia les classes en català i castellà.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada