dijous, 20 de febrer del 2014

Entrevista a la Teresa Roxlo






1. 1. Quants anys tens?

-Tinc 58 anys.


2. Quan va durar la teva estància a l'escola? Des de quan fins a quan?

-Vaig estar a l'escola 6 cursos. Del curs 1965/66 fins 1970/71



3. Tens fills? Quants en tens? Si en tens, els portes a aquesta l'escola? Perquè?

- Si, dues noies i han vingut totes dues a l' escola.Perquè jo ja hi havia anat i a part perquè l'ensenyament era en català, era mixte i perquè en el barri era dels millors.


4. Quants idiomes parlen i quins? Quants en voldries que en parlessin i quins?


- La gran: català, castellà, anglés i ara està fen àrab. La segona: català, castellà, anglés i francés. Ara ja son grans però quants més en parlin millor.


5. Quines assignatures tenies quan venies aquí?

- Mates, física i química, geografia, història, llengua castellana, francés, llatí, ciències naturals, dibuix, labors, religió, f.e.n.(formación del espíritu nacional) i gimnàstica. Em sembla que no m'en deixo cap.


6. Quin horari tenies?

- Em sembla de 9 a 1 i de 3 a 6.


7. Quin era el professor que t'agradava més? Perquè? I quin menys? Perquè?

- La Hermana Adoración, perquè era molt bona bona. I la que menys una senyoreta que ens va donar ciències a tercer i era molt estúpida, no se ni com es deia.


8. Quines eren les assignatures que t'agradaven més i quines menys? Perquè?

-Les que més: ciències, història i dibuix. Les que menys: mates i física. El dibuix perquè sempre m'ha agradat dibuixar i la geografia i la història les trobava interesants. Les mates i la física no les he soportat mai, per mi eran un avorriment.
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada