dijous, 20 de febrer del 2014

Entrevista amb la Geòrgia Puigdollers Vallès







Nom i cognom- Geòrgia Puigdollers Valles

-Any de naixement: 1974

-Professió o estudis actuals: Infermera, psicologia

-Per què va estudiar en aquesta escola?
Perquè per els meus pares era la millor del barri

- Quants anys fa que vas estar a l’escola?
Fa mil  anys que vaig estar-hi!!! tenint en compte que aquest any faig 40 anys doncs podeu imaginar.

-Pot explicar un o dos records de l’escola que tingui una importància especial per a vostè?
Hi ha un record no gaire agradable que ha acabat amb una anècdota i tothom se’n recorda d’aquell dia, records son molts i molt macos però per canviar una mica les entrevistes t’explico aquesta:
Vam anar de convivències a centelles, genial, súper divertit. Una habitació plena de lliteres de tres!!!! Guerra de coixins etc. Doncs el dia que  ja marxàvem cap a casa ens venia a buscar l’autocar , jo estava asseguda en un banc amb una de les profes (mº jose), l’autocar va fer marxa enrere i em va enganxar la cama( així que vaig se atropellada per l’ autocar. El dolor era espectacular i en qüestió de segons la cama semblava una síndria del que es va inflar!! jajajajaja ara ric però en aquella època només pensava en estar amb la meva mare ;( l’autocar ens va portar més ràpid de lo normal cap a Barcelona i al arribar em van portar a la clínica Sant Jordi,  el diagnòstic afortunadament per mi va ser un hematoma enorme que em va deixar casi 2 mesos sense poder anar a l’escola i el metge em va dir que 2 cm més i em tallen la cama! Va haver una temporadeta llarga que em coneixien com la noia de l’autocar ;). La profe que era un encant, cada dia venia a casa a portar-me els deures i a fer-me classe.

-Conserva alguna amistat de l’escola? Es veuen habitualment?
La veritat és que si conservo amistats de l’escola ,és més la meva dentista és una ex compi de classe, de fet un cop a l’any fem un sopar de ex alumnes de la classe, tenim un grup al facebook, es molt maco que després de 25 anys seguim en contacte moltes de nosaltres ja sigui perquè continuem al barri o per afinitat.

-Quines assignatures hi havia? Quina era la seva assignatura preferida?
Assignatures hi havia:
Anglès,mates,religió,socials,naturals,fisíca,química,plàstica,català, llengua, gimnàstica ,labors i flauta.
La meva assignatura preferida era la gimnàstica

-Té algun record especial d’algun professor/a?
Tinc records de moltes profes però en especial de la mº jose que em va ajudar moltíssim, de la germana Amparo (una crack) y la germana maria jesús( tota petita moníssima).

-Quants alumnes hi havia a la classe? Eren tots nenes o nens i nenes?
Crec recordar que érem moltíssimes uns 37 més o menys.
Érem tot nenes.

-Portava uniforme? No portava uniforme

-Quins idiomes va estudiar? Amb quina llengua es feien les classes?
Idiomes eren l’anglès, el català i el castellà.
Les classes es feien en castellà

-A canviat molt l’escola? L’escola ha canviat moltíssim i cap a millor.

-A canviat molt el pati? Quins jocs hi feien?
El pati si ha canviat però no deixa de ser el mateix, l’únic que no se si hi ha “la sala” que així li dèiem al lloc on jugàvem quan plovia.

Jugàvem a pitxi, a cordes, a gomes, a la peste alta, a cromos , estirar cebes, xurro media manga mangotero, ens inventàvem balls, xerràvem moltíssim per dir-te uns quants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada