dilluns, 10 de febrer del 2014

ENTREVISTA A JOAN BALLBÉ




Quins són els seus noms i cognoms?
Joan Ballbé i Casas
Quan va néixer?
16 de Febrer de 1953
Quina és la seva professió actual? Sí està estudiant, el què?
Sóc gerent d’una petita empresa de serveis informàtics
Per quin motiu va estudiar vostè en aquesta escola?
Diria que era una tradició familiar, la mare hi va estudiar i després tant el meu germà com jo ho varem fer fins a la comunió, després érem massa grans per estar a prop de les noies.
Ens pot explicar algun record de l’escola amb importància per a vostè?
Vaig anar-hi dels quatre als set anys i ara estic a prop dels 61, suposo que aprendre a llegir, les quatre regles, etc ...
Conserva alguna amistat de l’escola? Es veuen sovint?
Recordo i ens hem vist algun cop dos companys, potser ja eren dels més amics.
Veurem per el barri amb un d’ells
Quines assignatures s’impartien a l’escola quan vostè hi era? Quina li agradava més?
Cal·lígrafa, lectura i les quatre regles
Sempre he estat de números.
Té algun record especial d’alguna de les germanes?
El dia que em van fer passar plana de lectura , per que ja estava massa gastada i la següent era l’abecedari que em sabia de memòria i en un dia vaig passar dues planes, tot un luxe per a mi
Té algun record especial d’algun professor o professora?
No en vaig tenir cap
Quants alumnes eren a la classe? Eren tots nens o nenes o estaven barrejats? Portava uniforme?
A la mateixa aula (entrant a ma dreta del pati de la palmera) hi havia dos grups i calculo que seriem uns 25 per grup.
Tots nens era a finals del 50
Anàvem amb bata
Ha canviat molt el pati? A quins jocs jugaven?
Jugàvem al pati de la entrada i crec que ha variat poc

Moltes gràcies,


Alex Pérez i Joan Soriano

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada