dilluns, 24 de febrer del 2014

Entrevista Gemma Humbert.

ENTREVISTA A GEMMA HUMBERT

Nom i cognom: Gemma Humbert Farrarons
Any de naixement: 1972
Foto actual:
     

Professió o estudis actuals: Arquitecte . Professora Associada a la URV – EAR (Escola d’Arquitectura de Reus) Jo visc a Tarragona.

Perquè vas estudiar en aquesta escola? Per que estava prop de casa dels meus pares i encaixava en el perfil d’ensenyament que ells buscaven.

Conserva alguna amistat de l’escola? Si, moltes

Quina era la seva assignatura preferida? Matemàtiques

Tens algun rècord especial d’algun professor o professora? Sí.
De la Roser de P3 era molt dolça
De la Mercè de 1er i 3er de Bàsica, la més divertida
La Maria Antònia de 4art. Seria, correcta però molt divertida
De l’Àfrica crec que de 6è, 7è i 8è molt estricta però amb la que més he après
I moltes altres, la Fina, la Rosa Ma, l’Angels, la Raimunda....

Com era el pati abans? La part principal era la pista de bàsquet, a la que s’arribava des d’una zona del patí més alta (un graó) coberta en una part per un porxo.

Quants alumnes hi havia a classe? Portaveu uniforme? Hi havia 41 o 42 alumnes (i sobrevivíem, les professores suposo que no tant), i no, no portàvem uniforme, jo crec que en vaig portar un any, el primer. Això si, portàvem bata fins a 3er de BUP (semblàvem les senyores de la neteja)

Pots explicar un o dos records de l’escola que tingui una importància especial per a vostè? Un record especial... no se, molts, potser les excussions que fèiem i dormíem una, o dues nits fora!! O les festes majors que les preparavem a consciència, Ah i un any que vaig guanyar el segon premi dels Jocs Florals, però va ser més traumàtic que res, jo tenia molta vergonya.

Però el que tinc clar i no és un record és un fet és que les meves millors amigues les tinc encara de les Dominiques, encara quedem un cop al mes per sopar, i entre elles una la meva millor amiga, som amigues des dels 3 anys.

Atentament,


Denís i Albert

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada